مشکل پرینت نگرفتن و راه‌حلهای آن

مشکل پرینت نگرفتن و راه‌حلهای آن

چرا پرینتر من پرینت نمی گیرد؟

آیا برای شما هم اتفاق افتاده که، برگه ای را با پرینتر خود چاپ کنید ولی بعد از دستور پرینت، دستگاه شما هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهد؟ نگران نباشید، ما برای شما راهکارهایی را پیشنهاد می‌کنیم تا با انجام آنها بتوانید ایراد پرینت نگرفتن پرینتر را حل کنید.

1. ابتدا یک بار پرینتر و کامپیوتر(لپ‌تاپ یا دسکتاپ) خود را خاموش و روشن کنید.
2. کابل اتصال پرینتر با کامپیوتر (کابل USB) را جدا کرده و دوباره نصب کنید و یا آن را تعویض کنید.

3. اگر اتصال از طریق وایرلس است، یک بار مودم خود را خاموش و روشن کنید.
4. از READY بودن پرینتر خود مطمئن شوید. اگر پرینتر شما صفحه نمایش دارد، مطمئن شوید که پیغام خطایی را نشان نمی‌دهد و کلمه READY را بر روی صفحه نمایش، نشان دهد. اگر هم صفحه نمایش ندارد و فقط چراغ های LED دارد مطمئن شوید که چراغ سبز روشن است و چراغ نارنجی چشمک‌زن نباشد.

5. تست‌های داخل پرینتر را گرفته و مطمئن شوید که دستگاه از نظر سخت افزاری سالم باشد. برای تست دستگاه‌هایی که صفحه نمایش دارند، از منوی دستگاه وارد منوی REPORT شده و یکی از گزینه ها را برای پرینت انتخاب کنید و در پرینترهای دارای پنل کلیدی دکمه به رنگ سبز یا علامت کاغذ را فشار دهید.

6. از کنترل پنل وارد قسمت Device and Printer شده و از نصب بودن پرینتر خود مطمئن شوید. اگرنصب بود؛ آیکون پرینتر شما باید پر رنگ باشد و علامت هشدار ( به رنگ زرد) روی آن نباشد. اگر هم آیکون پرینتر شما در لیست نبو، درایو پرینتر خود را دوباره نصب کنید. فقط به هنگام نصب باید کابل USB از پرینتر جدا شده باشد و در حین نصب درایور، کابل متصل شود و حتما هنگام نصب، اینترنت خود را قطع کنید. در صورت نداشتن درایور پرینتر خود به اینجا مراجعه کرده و آخرین درایور پرینتر خود را دانلود کنید.

 

7. از کنترل پنل وارد قسمت Device and Printer شوید و روی آیکون پرینتر خود راست کلیک کرده و See What's Printing را انتخاب کنید و از منوی پرینتر، گزینه Cancel All Documents را انتخاب کنید تا فایل های ارسالی و پرینت گرفته نشده از حافظه کامپیوتر پاک شوند.

8. اگر پرینتر پیغام خطا دارد آن را برطرف کنید و دوباره تست کنید. مانند نداشتن کاغذ – گیر کردن کاغذ داخل دستگاه – تمام شدن کارتریج.
9. اگر با انجام مراحل بالا باز موفق به گرفتن پرینت نشدید دستگاه خود را روی یک کامپیوتر دیگر نصب کرده و تست کنید و در صورت نتیجه نگرفتن، با شرکت خدمات و پشتیبانی محصول خود تماس بگیرید.

مشکلات رایج پرینترها و راه‌حل آن ها   

 

 
 
 جهت تعمیر و رفع ایرادات پرینتر خود می توانید با شماره تلفن: 8363-021واحد خدمات فالنیک (ایران اچ پی) تماس گرفته و با کارشناسان جهت ارسال دستگاه برای تعمیر و یا درخواست تعمیر در محل، هماهنگی های لازم را انجام دهید.
ارائه مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب.
مشاهده: 86074بار

161 نظر در مطلب "مشکل پرینت نگرفتن و راه‌حلهای آن" ثبت شده است

24
1

هستی

1395/03/09 02:35 ب.ظ

خیلی جامع بود


7
9

حمید

1395/06/08 09:54 ب.ظ

من از داخل خود مرورگر ، تاریخچه مرورگر و کوکی و... رو پاک کردم و پرینتر ک با شبکه بهش وصلم دیگه برای من یکی پرینت نمیگیره

لطفأ راهنمایی کنین

مرسی


5
2

امین پاک

1395/06/11 01:06 ب.ظ

پرینت نگرفتن ربطی به کاری که انجام می دهید ندارد شاید پرینتر از حالت پیش فرض خارج شده یا پاک شده است. مجددا اقدام به نصب پرینتر خود کنید.


7
0

وحید

1395/07/15 09:04 ب.ظ

باسلام واحترام.

من مغازه کافی نت دارم یک پرینترچندکاره اچ پی دارم وآن راروی دوتاکلاینت شیرکردم همه چیزش درسته وهیچ مشگلی نیست فقطاکثراوقات باکلاینت دستورپرینت میدم پرینت نمیگیره.

لطفامراراهنمایی نمایید. باتشکر.


1
0

امین پاک

1395/08/15 02:55 ب.ظ

سلام دوست عزیز؛

لطفا مدل دستگاه و ویندوز ها را اعلام کنید


2
0

حامد

1395/08/03 09:42 ق.ظ

همه مراحل را انجام دادام باز هم درست نشد


1
1

امین پاک

1395/08/15 03:22 ب.ظ

با سلام

دوست عزیز جهت راهنمایی با شرکت تماس بگیرید

شماره 0218363 داخلی 202


2
0

امید

1395/08/03 03:00 ب.ظ

ببخشید من پرینتر HP DeskJet 2130 دارم

پرینترم هر دو کارتریجش سالمه و تست هم به صورت کامل میگیره و مشکلی نداره

وی موقع پرینت گرفتن از کامپیوتر چراغ کارتریج مشکلی روشن میشه و کامپیوتر هم اخطار میده ک کارتریج رنگی تموم شده و عوضش کنم

ی دوستی گفت مشکل نرم افزاریه

میشه لطفا راهنماییم کنید ک چیکار باید کنم؟؟؟

ممنون میشم


0
0

امین پاک

1395/08/15 03:26 ب.ظ

با سلام

اکه کپی می گیرید و ایرادی نداره دستگاه را روی سیستم دیگری نصب و تست کنید.


1
2

رضا

1395/10/07 11:51 ب.ظ

سلام من یه پرینتر سه کاره HP mfp12 دارم .وقتی میخام چیزی کپی بگیرم دکمه کپی رو میزنم ر صقحه نمایشش میزنه calibrating و هیچ کاری نمیکنه اسکن هم نمیکنه از داخل کامپیوتر!اما پرینت میگیره از ورد و ... کمکم کنید؟


0
0

ندا ایزدی

1395/10/15 11:30 ق.ظ

در صورتی که دستگاه شما دارای گارانتی میباشد آن را مرکز گارانتی منتقل نموده و در غیر اینصورت میتوانید آن را به واحد خدمات شرکت فالنیک منتقل نمایید.

نیاز به تعویض اسکنر دارد


0
2

بهروز وحید

1395/10/09 12:58 ب.ظ

پرینت hp officejet4255 دارم موقع پرینت کمی پرینت می کنه بعد متوقف میشه بارها مجددا نصب کردم کابل عوض کردم ولی مشکل حل نشد


0
0

ندا ایزدی

1395/10/15 11:31 ق.ظ

وقتی متوقف میشه پیغامی هم میده؟

روی سیستم دیگری تست کرده اید؟


3
1

ففر

1395/11/05 08:50 ق.ظ

ببخشید پرینتر من پرینت سفید میگیره یه دفعه اینجور شد و نمیدونم مشکلش چیه اگه میشه راهنماییم کنید ممنون


0
0

ندا ایزدی

1395/11/09 11:04 ق.ظ

ابتدا کارتریج را یک بار خارج کرده و مجدد جا بزنید.

تست داخلی خود دستگاه را بگیرید و مطمئن شوید که ایراد از دستگاه است .

در صورت برطرف نشدن با شرکت فالنیک تماس بگیرید.


0
0

م

1395/11/07 08:16 ب.ظ

سلام.میشه بگید چطور میشه کلمه Readyرو روی صفحه نمايشگرظاهرکرد? من پرينترم مدل laser jet pro MFP M127هست وقتی میخوام پرینت بگیرم اصلا نمیشه باهاش پرینت گرفت بعد رو صفحه نمایشگر هم یه سری جملاتی میاد که اصلا نمیدونم به چه زبونی ،بعد کلمه Readyکه شما میگید هم فعال نيست


0
0

ندا ایزدی

1395/11/16 09:46 ق.ظ

با سلام

دوست عزیز جهت راهنمایی با شرکت تماس بگیرید.

شماره 0218363


0
0

م.v

1395/11/07 08:18 ب.ظ

من میخواستم کارای کارآموزی مو انجام بدم به شدت به دستگاه نیاز دارم و اصلا وقت ندارم لطفا اگه میشه سریع راهنمایی کنید


0
0

م.م

1395/11/09 05:44 ب.ظ

سلام .رو صفحه نمایشگر پرينترم یه زبانی غيرازانگليسي نوشته میشه که نمیدونم چی می نویسی وپرينت هم نمی گیره،چطور میتونم زبان نمایشگر پرينترروعوض کنم???


0
0

ندا ایزدی

1395/11/16 09:43 ق.ظ

مدل پرینتر شما چیست؟


0
0

saman

1395/11/09 06:45 ب.ظ

سلام. من پرینتر رنگی چند کاره دارم که مدتیه فقط با یه رنگ پرینت می کنه فقط رنگ زرد. یه دوستی گفت که از طریق ورد میشه درست کرد اما من ورد2013 دارم و نمی دونم چجوری درستش کنم البته پرینترم هم EPSON ECS/P-R است


0
0

ندا ایزدی

1395/11/16 09:42 ق.ظ

مدل دستگاهی که نوشته اید اشتباه است و از روی دستگاه مدل آن را بنویسید

اگر فقط رنگ زرد چاپ می کند درصورت جوهری بودن دستگاهتان باید هد آن تعمیر شود.


1
0

sadegh

1395/11/10 09:58 ق.ظ

باسلام

من ی کارتریج05A دارم و شارژش کردم مشکلم اینه که وقتی پرینت میگیره نقطه های هوا میندازه روی پرینت

کسی میتونه ما رو راهنمایی کنه دراین مورد ؟

خیلی ممنونم

هم درام

هم مگنت

و فوم رولرش رو هم عوض کردم


0
0

ندا ایزدی

1395/11/16 09:38 ق.ظ

ایراد مربوط به مگنت و اتصالات آن می باشد.


0
0

امير صفي زاده

1395/11/12 06:58 ب.ظ

سلام ببخشيد من امروز يك پرينتر خريدم وقتي خواستم پرينت بگيرم كاغذ داخل دستگاه گير كرد و من هم پرينتر را خاموش كردم و از پشت كارتريج كاغذ رو در آوردم اما الان وقتي پرينتر را روشن ميكنم پيغام خطا ميدهد و پرينت نميگيرد چه كار كنم ؟


0
0

ندا ایزدی

1395/11/16 09:37 ق.ظ

مدل دستگاه چیست؟

پیغامی که می دهد چیست؟


0
1

غزل

1395/11/12 09:25 ب.ظ

سلام. من یه پرینتر سامسونگ مدل ML-1640 دارم. خیلی وقت بود ازش استفاده نکرده بودم و کلا جمعش کرده بودم حالا میخوام دوباره استفاده کنم. از اونجا که اون موقع که خریدم روی ویندوز 7 قابلیت نصب نداشت از اینترنت دانلود کردم تا بتونم نرم افزارشو روی لپ تاپم نصب کنم و تونستم نصب کنم اما وقتی میخوام پرینت بگیرم یه کادر save as to file باز میشه و پرینت نمیگیره و آیکون پرینتر رو task bar میاد که روش مینویسه 0 documents pending to printer.

البته چراغ تونر هم قرمزه ولی در قسمت printer & device پیغام خطایی نمیده و ایرادی پیدا نمی کنه.

مشکل از پرینتره یا کامپیوترم؟


0
0

ندا ایزدی

1395/11/16 09:36 ق.ظ

ابتدا تست داخلی دستگاه را با نگه داشتن دکمه قرمز و رها کردن آن بعد از چشمک زدن چراغ سبز، بگیرید

اگر بعد از تست، چاپ شما انجام شد، دستگاه سالم است و ایراد مربوط به درایور یا ویندوز است.


0
0

مسعود

1395/11/23 05:40 ب.ظ

سلام ... من دفتر پیشخوان دولت دارم از همه سایتها و همه فایل ها میتونم پرینت بگیرم ولی فقط از سایت مخابرات نمیتونم پرینت قبض تلفن و ریز مکالمات رو بگیرم.یعنی فقط مینویسه printing dacument.

با یه سیستم دیگه هم امتحان کردم نمیشه ولی با یه پرینتر دیگه میشه پرینت گرفت... امروز درایور رو از سایت hp دانلود کردم باز هم نشد ... مدل پرینترم laser jet mfp m127


0
0

ندا ایزدی

1395/12/08 08:35 ق.ظ

سلام. به احتمال زیاد فایل چاپی سنگین بوده و زمان زیادی میبرد تا پرینت بگیرد. اگر با زمان زیاد نیز پرینت نگرفت تعداد صفحات را هنگام چاپ کمتر انتخاب کنید و مجدد تست کنید


0
1

sina

1395/12/05 09:02 ب.ظ

سلام پرینتر من پرینت نمیگیره و ارور magiczone protect mode off میده

مشکل چیه؟؟


1
1

ندا ایزدی

1395/12/08 08:34 ق.ظ

لطفا مدل دستگاه را اعلام کنید.


0
0

Sina

1395/12/08 08:01 ب.ظ

Scx_3405fh


0
0

ندا ایزدی

1395/12/14 08:37 ق.ظ

این ارور در صفحه نمایش پرینتر شما نمایش داده می شود یا در کامپیوتر؟


0
0

علیرضا

1395/12/09 03:12 ب.ظ

سلام من پرینتر mf210کنون رو دارم هنوز دو روز نیست خریدم..کابل یو اس بی رو که وصل میکنم erorمیده هر کاری میکنم اروره نمیره...چند کابل هم امتحان میکنم همینه مشکل از کابل هست چیکار کنم درست بشه..ممنون


2
0

ندا ایزدی

1395/12/14 08:38 ق.ظ

این ارور در کامپیوتر شما نمایش داده می شود یا در پرینتر؟

با کامپیوتر دیگری هم تست کردید؟ در صورت داشتن گارانتی به واحد گارانتی دستگاه خود مراجعه و در غیر اینصورت با شرکت فالنیک تماس حاصل فرمایید.


0
0

امید

1395/12/16 01:36 ق.ظ

من پرینتر hp deskjet 2130 دارم

بعد از نشستی کارتریج رنگ مشکی

پرینتر خطای خراب بودن کارتریج رنگی را میدهد

ولی وقتی که تست میگیرم رنگ ها کاملا سالم هستند

حتی بردم یک جا و گفتند مشکل کارتریجه

کارتریج هم خریدم ولی باز خطای خراب بودن کارتریج رنگی را میدهد

میگویند مشکل نرم افزای است

اگه میشه راهنمایی ام کنید

دیگه نمیدونم باید چیکار کنم


0
0

ندا ایزدی

1396/01/06 12:00 ب.ظ

کارتریج را از طریق ظاهری نمیتوان عیب یابی کرد

ابتدا باید کارتریج دستگاه شما تعویض شود و در صورت سالم بودن کارتریج دستگاه نیاز به تعمیر دارد.

جهت عیب یابی میتوانید دستگاه خود را با شرکت فالنیک منتقل کنید تا دستگاه و کارتریج های شما تست شوند.


0
0

سروش

1395/12/24 11:03 ق.ظ

سلام

من كاتريچ نو گرفتم ولي متاسفانه پرينترم پرينت نميگيره مدلشم HPLOSE JET1320

لطفا دليل erro دادنش رو بهم بگيد

ممنون


0
1

سروش

1395/12/24 11:03 ق.ظ

سلام من كاتريچ نو گرفتم ولي متاسفانه پرينترم پرينت نميگيره مدلشم HPLOSE JET1320

لطفا دليل erro دادنش رو بهم بگيد

ممنون


0
0

ندا ایزدی

1396/01/06 11:59 ق.ظ

سلام. دقیقا چه اروری نمایش می دهد؟

آیا تست داخلی دستگاه را با زدن دکمه سبز رنگ میگیرد یا خیر؟

اگر چراغ نارنجی دستگاه روشن باشد یا کاغذ ندارد یا کارتریج را شناسایی نمی کند.


0
0

ویدا

1396/01/15 04:33 ب.ظ

باسلام,، به تازگی موقع پرینت دچار این مشکل شدم که وقتی quik print را می زنم دو بار پرینت گرفته می شود در صورتی که ctrl+p را بزنیم درست عمل می کند و یک پرینت می گیرید.مشکل از کجاست؟؟؟؟


0
0

ویدا

1396/01/15 04:37 ب.ظ

در سایت بانک ملت موقعی که میخواهم نرخ ارز را ببینم اسکرول مربوط به نرخ ارز بیشتر اوقات نیست و نمی توانم مثلا نرخ فروش یورو که آخر لیست هست را ببینم توضیح اینکه در همه مرورگرها همین مشکل را دارم و بنا به کارم به این سایت نیاز دارم ، فقط هم روی سیستم من اینجوریه . چه کار باید بکنم؟؟؟؟


0
0

ندا ایزدی

1396/01/19 03:48 ب.ظ

دوست عزیز باید سایت Trust شود. برای اینکار به تنظیمات مرورگر خود، به طور پیش فرض فایرفاکس بروید و گزینه Security را انتخاب کرده و در قسمت General بر روی Exception کلیک کنید.

در پنجره باز شده آدرس سایت مورد نظر را وارد کرده و ذخیره کنید.


0
0

ویدا

1396/01/20 05:10 ب.ظ

باسلام,، به تازگی موقع پرینت دچار این مشکل شدم که وقتی quik print را می زنم دو بار پرینت گرفته می شود در صورتی که ctrl+p را بزنیم درست عمل می کند و یک پرینت می گیرید.مشکل از کجاست؟؟؟؟


0
0

ندا ایزدی

1396/01/21 05:25 ب.ظ

با چه نرم افزاری پرینت میگیرید؟

تنظیمات مربوط به quick print را چک کنید شاید در قسمت copy به جای عدد 1 عدد 2 خورده باشد

و شاید هم ایراد از ماوس کامپیوتر باشد که به جای کلیک عمل دابل کلیک انجام می دهد.


0
0

فواد

1396/01/27 01:13 ب.ظ

سلام

پرینتر که من با آن کار میکنم نوع ایپسون است، اما زمانیکه روشن میکنم چراغ اش سرخ گردیده وپرینت نمیکند مشکل در چیست؟


0
0

ندا ایزدی

1396/01/29 04:38 ب.ظ

احتمال زیاد کارتریج آن تمام شده و با دستگاه ایراد سخت افزاری دارد.

جهت راهنمایی با شرکت تماس بگیرید.

0218363


0
0

علی

1396/01/29 12:27 ب.ظ

سلام

روی سیستم من دو تا پرینتر نصب هست

یک پرینتر اچ پی مدل p1006 و یک پرینتر صنعتی Argox

الان که میخوام پرینتر رو روی اچ پی تنظیم کنم ست نمیشه و ارور میده با این مضمون eror command process

راه حلی اگر هست ممنون میشم بفرمایید


0
0

ندا ایزدی

1396/01/30 04:33 ب.ظ

ایراد مربوط به ویندوز میباشد.

اگر آنتی ویروس یا فایروال دارید غیر فعال کنید و تست کنید. در صورتیکه ایراد برطرف نشد جهت رفع ایراد با شرکت تماس بگیرید تا کارشناس برایتان اعزام شود


0
0

حسین

1396/02/01 08:18 ب.ظ

سلام

پرینتر از کامپیوتری که مستقیم وصل است پرینت میگیرد از سایر کامپیوترهای شیر شده پرینت نمیگیرد

مشکل راه حل؟


1
0

ندا ایزدی

1396/02/03 05:46 ب.ظ

ابتدا پرینتر را از کامپیوترهای شیر شده پاک کنید.

پرینتر را نیز ار سیستم اصلی پاک کنید و مجدد نصب کرده و شیر کنید.

روی سیستم های دیگر نیز مجدد پرینتر شیر شده را نصب کنید


1
0

محمود

1396/02/05 09:10 ب.ظ

باسلام و احترام-پرینتر 1320 اچ پی دارم - ویندوز7 32بیتی- پرینتربه اصلی وصل هست-مشکل دوتاس:

1- پرینت 10برگی بدم میزنه همه صفحاتو میزنه ولی اگر یک برگی رو چندسری دستوربدم فقط یکی میزنه×! (درایورش اتواماتیک ازویندوزنصب شد:ولی سی دی نصبم دارم که به این ویندوز32 بیتی نمیخونه)

2- اخیرا کارت ورود به جلسه رو ازسایت سنجش میزنم که بنظرحدود4مگ حجم بیشترنداره اما چشمک زدنش خیلی طول میکشه ! پرینترهای معمولی از فایل رو عادی میزنه (حافظه پیشفرض دستگاه 128 زده که بعید میدونم!) زبان چاپش هم PCL 5 هستش قبلا باویندوزXPو PCL 6 مشکلی اینجوری نداشت.

باتشکر


1
0

ندا ایزدی

1396/02/07 01:51 ب.ظ

از سایت اچ پی درایور ویندوز ویستا 32 بیت را دانلود کرده و بصورت دستی درایور پرینتر خود را آپدیت کنید.

درایور Pcl6 را حتما دانلود کنید.


0
0

محمود

1396/03/10 06:57 ب.ظ

خیلی ممنون که راهنمایی فرمودید درایور رو دانلود کردم pcl6 و با کش و قوسهای فراواان و با یک ری استارت الحمداله مشکل حل شد .لطف فرمودید


0
0

مریم

1396/02/08 10:52 ق.ظ

سلام پیرنترمن اچ پیه و روی صفحه ی خودش یه علامت خطر هست کنارش یه سطل زباله چراغ سطل زباله هه روشن شده دلیلش چیه؟


0
0

ندا ایزدی

1396/02/14 10:45 ق.ظ

چراغ مربوط به کارتریج بوده و پیام میدهد که کارتریج تمام شده یا روبه اتمام است . باید تعویض شود.


0
0

کاظم

1396/02/16 06:26 ب.ظ

سلام پرینتر من مدل epson t60 هست تازگی بعضی عکس هارو ناقص میزنه بعضی ها رو هم کامل میزنه تقریبا یکی در میون پیغامی که میده check all connection


0
0

ندا ایزدی

1396/02/20 02:42 ب.ظ

کابل یو اس بی را تعویض کنید

درصورت درست نشدن روی سیستم دیگری تست کنید. ایراد مربوط به ارتباط دستگاه با کامپیوتر است.


0
0

یحیی

1396/02/18 03:59 ب.ظ

پرینترHP-LaserJet-1300 با کابل usb نصب روی ویندوز 8.1 - 32 Bit هنگام پرینت از یک فایل اکسل 3 صفحه ای صفحه اول و دوم را روی هم پرینت میگیرد ولی صفحه سوم را درست پرینت میگیرد ممنون میشم راهنمایی کنید؟


1
0

ندا ایزدی

1396/02/21 12:38 ب.ظ

درایور ایراد دارد و باید تعویض شود

Windows Vista Pcl6 دانلود و نصب شود و یا Universal Print driver Pcl6 نصب شود.


0
0

عبداله

1396/02/24 08:22 ب.ظ

سلام.من یک پرینتر اپسون مدلp50 دارم تا الان هیچ مشکلی نداشت .جدیدا با هر پرینت که دستور داده می شود پرینت را می گیرد ولی چراغ سمت راست که مربوط به کاغذ است روشن می شود مجددا آنرا فشارداده تا پرینت بعدی را می گیرد ایراد از چیست ؟ مشکل کاغذ هم ندارد. یعنی پی در پی نمی گیردو هردفعه باید کلید چراغ مربوط به کاغذ را فشاردهم تا بعدی را بگیرد.لطفا راهنمائی کنید .تشکر


0
0

ندا ایزدی

1396/02/30 04:18 ب.ظ

روی کامپیوتر صفحه مانیتور پرینتر را باز کرده و اروری را که نمایش میدهد را بنویسید تا بتوانیم راهنمایی کنیم


0
0

omid

1396/03/02 07:06 ب.ظ

سلام من پرینتر HP LaserJet1010 دارم.وقتی میخوام پرینت بگیرم این ارور رو میده:printer in error state اگر ممکن این راهنمایی کنیم.

ممنون


0
0

ندا ایزدی

1396/03/07 04:37 ب.ظ

درایو را پاک کرده و مجدد نصب کنید. در صورت درست نشدن ایراد مربوط به ویندوز است.


0
0

یاسین

1396/03/12 06:30 ب.ظ

سلام من پرینتر کانون MF3010 دارم اصلا هیچ برگه ای رو چاپ نمی کنه رفتم تو تنظیمات که خوب نمی شه؟


0
2

ندا ایزدی

1396/03/13 02:26 ب.ظ

دستگاه راروی سیستم دیگری نصب کنید و تست کنید.

درایور رو مجدد نصب کنید

تست کپی از دستگاه بگیرید ببینید سخت افزار سالم است یا نه؟


0
0

فراز

1396/03/20 12:30 ب.ظ

سلام ممنون از اینکه پاسخگوی سوالات هستید

دستگاه کپی توشیبا166دارم که از بعضی سایت ها که پرینت می خوام چند تا برگه سفید بهم میده اما سایت دانشگاه ها رو پرینت می گیره اما سایت های دیگه رو نه چکار کنم


0
0

ندا ایزدی

1396/03/21 04:57 ب.ظ

هنگام پرینت تعداد صفحات را مشخص کنید

مثلا از صفحه 3 تا6

اگر در تمام سایت ها این مشکل وجود دارد مشکل از درایور و تنظیمات است و اگر در برخی از سایت ها این ایراد وجود دارد ایراد از صفحات اینترنتی است.


0
0

زهرا

1396/03/21 10:39 ق.ظ

سلام خسته نباشید من یه پرینتر دارم قبلا باهاش پرینت می گرفتم امروز اومدم پرینت بگیرم وقتی دستور پرینت را می دم پنجره save as باز می شه چیکار باید بکنم


0
0

ندا ایزدی

1396/03/22 05:07 ب.ظ

احتمال زیاد پرینتر از حالت پیش فرض خارج شده و باید هنگام دستور چاپ در قسمت انتخاب پرینتر اسم پرینتر خود را انتخاب کنید.


0
0

مهدی

1396/03/24 06:20 ب.ظ

سلام من یک پرینتر اچ پی دیسکجت1560 دارم وقتی پرینت میگیرم چراغ سبز در حالت چشمک زنه وپرینت نمیگیره ممکنه جوهرش تموم شده باشه؟


0
0

ندا ایزدی

1396/03/28 05:30 ب.ظ

بله احتمال تمام شدن جوهر وجود دارد.

درایور پرینتر را دانلود کنید و در کامپیوتر خود نصب کنید. به کمک آن می توانید ارور دستگاه را به طور کامل متوجه شوید.


0
0

مهدی

1396/03/29 02:41 ق.ظ

درایور پرینترمو دانلود کردم جوهر پرینترو امتحان کردم نه جوهر داره ممکنه کارتریج خراب شده باشه؟ خراب شدن کارترجو از کجا متوجه شم


0
0

ندا ایزدی

1396/03/30 05:37 ب.ظ

تشخیص بصورت ظاهری برای کاربر سخت است و باید کارشناس کارتریج آن را چک کند.

اگر دستگاه کاغذ میکشد و خروجی آن سفید است، به احتمال زیاد کارتریج تمام شده ولی اگر کاغذ نمیکشد یا کارتریج خراب است یا دستگاه.

جهت تست می توانید دستگاه را به شرکت منتقل کنید تا تست به صورت رایگان برای شما انجام شود.


0
0

امیر

1396/04/04 01:58 ب.ظ

پرینتر چراغ جوهرش روشن و ارور کارتریج میده install black cartidge و چاپ نمیکنه


0
0

ندا ایزدی

1396/04/07 05:58 ب.ظ

احتمال زیاد کارتریج خراب است یا سنسور دستگاه ایراد دارد

ابتدا کارتریج را تعویض کنید و اگر درست نشد دسنگاه نیاز به تعمیر دارد


0
0

مهدی

1396/04/05 03:22 ق.ظ

شرکت شما دققا کجاست اخه من از قزوینم چطوری پرینترمو به شرکت شما منتقل کنم؟


0
0

ندا ایزدی

1396/04/10 05:23 ب.ظ

با سلام خدمت شما

شرکت ما در تهران واقع شده. شما میتونید به آدرس پستی ( تهران، میدان فردوسی، خیابان ایرانشهر جنوبی، روبروی اداره پست، پلاک 16 (ساختمان ایران اچ پی) - کد پستی 1581617736 دستگاهتون رو برای شرکت پست کنید.

بعد از تعمیر و برطرف شدن ایرادات، از طریق پست به دست شما خواهد رسید.


0
0

مهدی

1396/04/08 05:10 ق.ظ

سلام من اگه کارتریج سیاه وسفید پرینترم خشک شده باشه میتونم با کارتریج رنگیم پرینت بگیرم وسوال دوم اینکه من کارتریج سیاه وسفیدمو میتونم شارژکنم لطفا جواب بدید


0
0

ندا ایزدی

1396/04/11 01:25 ب.ظ

میتوانید کارتریج دستگاهتون رو خارج کنید و تست بگیرید. البته در صورتیکه دستگاه شما دارای دو کارتریج باشد(1عدد مشکی و 1 عدد رنگی)در صورتیکه 4 کارتریجی باشد حتما باید تمام کارتریج ها داخل دستگاه باشند.

اگر پرینتر جوهر افشان باشد باید کارتریج نو خریداری کنید و اگر لیزری باشد میتوانید شارژ کنید


0
0

somayyeh

1396/04/13 01:06 ب.ظ

من پیرنتر اخطار supplies very low میده این یعنی چی؟


0
0

ندا ایزدی

1396/04/15 11:54 ق.ظ

کارتریج پرینترتان تمام شده نیاز به تعویض و یا شارژ دارد.


0
0

Ali

1396/04/21 12:07 ق.ظ

سلام.اگر دستگاه پرینتر پروگرام شده بشه نیازی به چیست ندارد؟


0
0

ندا ایزدی

1396/04/27 03:34 ب.ظ

اگر سامسونگ باشد و پروگرام شود نیاز به چیپ کارتریج ندارد


11
0

Fatemeh

1396/04/21 11:13 ب.ظ

سلام

من پرینترم رو تازه خریدم

و کامل هم نصبش کردم

ولی پرینت نمی گیره اصلا

چی کار کنم؟؟


1
0

ندا ایزدی

1396/04/27 03:31 ب.ظ

ابتدا مدل دستگاه و ویندوز را اعلام کنید


0
0

alireza

1396/04/22 04:10 ب.ظ

من یه دستگاه سه کاره پاناسونیک مدل MB2085 دارم

امروز ناگهان بصورت off line در اومد یعنی نه میتونم اسکن انجام بدم و نه پرینت بگیرم

کابل رو چک کردم سالم هست پورت usb سیستم هم سالم هست

داخل کنترل پنل گزینه این پرینتر بصورت خاموش نمایش داده میشود

لطفا راهنمایی کنید

با تشکر


0
0

ندا ایزدی

1396/04/27 03:30 ب.ظ

ابتدا کابل usb رو تعویض کنید

در صورت درست نشدن، درایور رو مجدد نصب کنید

با سیستم دیگری هم تست کنید ببینید شناسایی می شود یا نه!


0
0

بهادر

1396/05/02 01:38 ق.ظ

دروود

دیگه حسابی کلافه شدم

دلم میخاد پرینتر 3 کاره اچ پی مدلmfp m125a رو خورد کنم

پرینتر و کپی انجام میگیره ولی اصلا اسکن نمیکنه

سه بار سی دی خود دستگاه رو نصب کردم البته نصب بعدش پاک کردم باز نصب کردم

باز اسکنر کار نمیکنه میزنهnot found

تو دیوایس منیجر هم علامت زرد به اسکنر خورده و خطای کد 37 زده

از سایت اچ پی هم دانلود کردم درایور رو بازم نشد که نشد همون علامت زرد بود

از سایتهای ایرانی هم باز دانلود کردن درایورش رو بازم مثل قبل

تورو خدا کمکم کنید دارم کلافه میشم

لطفا بهم میل بزنید


0
0

ندا ایزدی

1396/05/02 04:44 ب.ظ

با سلام.

به احتمال زیاد ایراد از ویندوز سیستم شماست.

لطفا نسخه ویندوزتون رو اعلام کنید و اگر تهران هستید با شرکت تماس بگیرید تا کارشناسای ما حضوری براتون نصب کنند.


0
0

بهادر

1396/05/02 01:40 ق.ظ

راستی کابل هم هزار بار چک کردم

تورو خدا راهنمایی درست بکنید و نپیچونید

امروز قشنگ 6 ساعت وقتمو گذاشتم نشد که نشد


0
0

حامد

1396/05/07 03:01 ق.ظ

سلام

چراغ تمام شدن کارتریج تو مدل hp lasejet m1132 باید چشمک زن باشه یا چراغ نارنجی ثابت!؟

و اینکه وقتی کارتریج تمام میشه. قبلش کمرنگ پرینت میگیره یا یهویی تمام میشه!؟


0
0

ندا ایزدی

1396/05/10 05:24 ب.ظ

روشن شدن چراغ کارتریج نشان دهنده تمام شدن و یا روبه اتمام بودن کارتریج است و درصورتیکه کارتریج شارژ شود و چیپ آن تعویض شود چراغ نارنجی خاموش می شود و یا باید کارتریج نو خریداری شود.

کارتریج هنگام تمام شدن شروع به سفید زدن از قسمت وسط برگه می شود.


0
0

س

1396/05/10 12:34 ب.ظ

سلام من یک پرینتر hp3020 دارم اما متاسفانه عکس پرینت نمیگیره مثلا اگه توی فایل ورد به بک عکس برخورد کنه پیغام خطا میده چکار باید بکنم


0
0

ندا ایزدی

1396/05/16 05:36 ب.ظ

ابتدا باید درایور خو را چک کنید که PCL6 باشد

در صورت درست بودن ایراد مربوط به حافظه پرینتر بوده که ضعیف است و قادر به چاپ عکس نیست.


0
0

علیرضا سلیمانی

1396/05/11 05:24 ب.ظ

من چاپگر 1102 اچ پی دارم. تمام اتصالات برقراره ولی متأسفانه فرمان پرینت رو اجرا نمی کنه باید چندین بار دستگاه رو روشن و خاموش کنم یا دربش ور باز و بسته کنم تا پرینت بگیره. گاهی اوقات لامپ سبز دستگاه بصورت ممتد روشن هست و گاهی اوقات هم بصورت چشمک زن. حتی حذف برنامۀ چاپگر و نصب مجدد آن هم مشکل رو حل نکرده.


0
0

ندا ایزدی

1396/05/17 05:20 ب.ظ

اگر بصورت کابل متصل کرده اید آن را تعویض کنید

اگر هم وایرلس نصب شده باید مجدد و بصورت صحیح نصب انجام شود.

در صورت امکان با سیستم دیگری نیز تست شود


0
0

نوروزی

1396/05/15 01:22 ب.ظ

سلام وقت بخیر

من ی پرینتر canon lbp 2900 دارم. بعد از نصب 20 صفحه پرینت گرفت و یک دفعه متوقف شد. برگه میزارم دستور پرینت رو اجرا نمیکنه. چراغ paper قرمز میشه و ارور میده ک برگه در دستگاه قرار ندارد.


1
0

ندا ایزدی

1396/05/17 05:20 ب.ظ

اگر دستگاه را خاموش و روشن می کنید و دستگاه حرکت دارد ایراد نرم افزاری است و لی اگر حرکت ندارد ایراد سخت افزاری بوده و باید به شرکت منتقل شود


0
0

محسن

1396/05/16 01:14 ب.ظ

سلام پرینتر من کار میکنه ولی بعد چند ساعت که کار میکنه دیگه پرینت نمیگیره و دستور پرینت نصفه فرستاده میشه مثلا ۷۶ کیلو از ۱۸۹ کیلو رو میفرست و گیر میکنه و دیگه پرینت نمیکنه تا خنک بشه و ... از نو هم نصب کردم درایو پرینتر رو و ادوب و نیترو هم تست کردم... به نظرتون اشکال از کجاست


3
3

ندا ایزدی

1396/05/17 05:18 ب.ظ

لطفا مدل دستگاه و ویندوز و نوع ارتباط بیان شود.(usb یا wireless)


0
0

رسول

1396/06/02 10:48 ب.ظ

با سلام شرمنده من پرینتر اچ پی نصب کردمویندوز شناخته اش و با ورد و غیره پرینت میگیره ولی داخل اکسل پرینتر شناسایی نمیشه.راه داره؟


0
0

ندا ایزدی

1396/06/11 12:28 ب.ظ

وارد قسمت Device & printer شده و روی اسم پرینتر راست کلیک کرده و گزینه Set As Default را بزنید و مجدد اکسل را باز کنید و تست کنید. اگر ارور داد و تیک سبز روی پرینتر قرار نگرفت ویندوز ایراد دارد و باید تعویض شود.


0
0

امیر حسین

1396/06/04 08:34 ب.ظ

سلام خسته نباشید.

من یه پرینتر Canon Pixma MG2540 دارم .

همه چیزش درسته ولی وقتی با نرم افزار خودش ینی مای ایمیج گاردن میخوام عکس 3x4 چاپ کنم ارور میده . میگه

This Data Cannot Be Printed On The currently Set Printer.

To Print. Change To Printer Supporting The Paper Size Set For This Data.

ممنون میشم راهنماییم کنید چه مشکلی داره و چه تنظیماتی باید اعمال کنم تا درست بشه...خیلی مهمه برام...


0
0

ندا ایزدی

1396/06/11 02:42 ب.ظ

این ارور، مربوط به سایز کاغذ انتخاب شده است که بایداز سایز های استانداردی که دستگاه پشنیبانی می کند استفاده کنید و چک کنید هنگام چاپ اسم پرینتر را درست انتخاب کرده باشید.


0
0

زهرا

1396/07/11 10:04 ق.ظ

سلام پرینتر من علامت جمع شدن کاغذ روشن ولی کاغذی در آن گیر نکرده لطفا راهنمایی کنید

hp laserjet p2015 sn


0
0

ندا ایزدی

1396/07/17 04:35 ب.ظ

سلام، برد دستگاه خراب است و باید تعمیر و یا تعویض شود.


0
0

زرگر

1396/07/14 01:45 ب.ظ

سلام وقت بخیر . عذر میخوام شما راجع به دستگاه indoor hp 6100 چیزی میدونین ؟ یا کسی رو میشناسین کمکی به من بکند ؟


0
0

ندا ایزدی

1396/07/19 03:33 ب.ظ

اگر منظورتون Designjet Z6100 میتونید با شماره 0218363 واحد خدمات تماس بگیرید


0
0

علیرضا

1396/07/15 01:14 ق.ظ

سلام لطفا راهنمایی کنی

من یه چاپگر مدل HP m277dw رنگی دارم. وقتی پرینتر رو روشن میکنم. رنگ زردش. پیغام. سااپلی مموری ارورر. رو میده . میشه بگرید چی کار باید بکنم. تازه هم رنگش رو شارژ کردم. ممنون


0
0

ندا ایزدی

1396/07/19 03:37 ب.ظ

چیپست کارتریج زرد باید تعویض شود


0
0

منصور

1396/07/18 11:01 ق.ظ

سلام پرینتر من replace toner میده مدل برادر mfc l2700dw

چه کدی رو باید وارد کنم

باتشکر


0
0

صالح

1396/07/19 11:40 ب.ظ

سلام من یه سه کاره سامسونگ خریدم مدل ۴۶۰۰ نصب کردم پرینترشم تست شده کار میکنه منتها تو نرم افزار مدرسه میخوام کارنامه بزنم پرینتر چراغ قرمزش روشن میشه پرینت نمیگیره


0
0

ندا ایزدی

1396/07/20 09:48 ق.ظ

ابتدا کارتریج باید شارژ شود و سپس دستگاه جهت ریست به شرکت منتقل گردد


0
0

مهدی

1396/07/21 03:38 ب.ظ

سلام من یک پرینترSCX-3200 مدل سامسونگ دارم ورودراپرینت میگیره ولی پی دی اف رانمیگیره چکارکنم؟


0
0

امیر محمد اسلامی

1396/07/22 07:50 ب.ظ

ما یک پرینتر (لیزر جت پرو 400 ) داریم این دکمشو که میزنی تست میده اما از کامپیوتر که میزنی چاپ نمیشه. ((سیستم عامل xp ))


0
0

ندا ایزدی

1396/07/30 02:37 ب.ظ

در صورت امکان روی سیستم دیگری نصب کرده و تست کنسد احتمال ایراد در درایور زیاد است


0
0

دانیال

1396/08/06 06:41 ب.ظ

من پرینتر اچ پی لیزری ۱۲۵آ دارم.ولی با کامپیوترم وقتی پرینت میگیرم نصفه نیفته.ولی با لپ تاپم درست میگیره.ویندوز هم عوض کردم ولی درست نشده دلیلش چیه


0
0

ندا ایزدی

1396/08/14 03:39 ب.ظ

ایراد مربوط به کامپیوتر می باشد

احتمالا پورت های یو اس بی ایراد دارد و دیتا را به درستی منتقل نمی کند


1
0

mahin

1396/08/11 03:42 ب.ظ

سلام

من پرينترhp laserjet m1132mfp دارم مشكلم اينه كه من بيشترفايل هاروپرينت ميگيرم هيچ مشكلي نداره فقط بعضي فايل هاروپرينت نميگيره ارورAn error occurred while printing رو ميده و برگه سفيد ميده بيرون..اين ارور فقط رو بعضي پرينت ها ميده نه همه ي فايلهايي كه ميخام پرينت بگيرم


0
0

ندا ایزدی

1396/08/15 02:30 ب.ظ

درایو را مجدد نصب کنید

کابل یو اس بی را تعویض کنید

در صورت درست نشدن ویندوز تعویض کنید


1
0

عماد

1396/08/14 02:06 ب.ظ

سلام وقت بخیر داخل محل کار من چند تا پرینتر HP 1102 وجود تعدادی شبکه هستن بعضی ها هم نه ولی متاسفانه تعدادیشون کار نمیکنه دستور نمیگیرن باید سیستم رو ری استارت کنیم تا درست بشه مشکل از چی


0
0

ندا ایزدی

1396/08/15 02:36 ب.ظ

برای حل این مشکل ابتدا باید کامپیوتری که پرینتر بصورت کابلی روی آن نصب شده روشن شود و سپس دیگر کامپیوتر هایی که به پرینتر متصل هستند روشن شوند.

اگر درست نشد باید مجدد پرینتر نصب شود


0
0

مهدی

1396/08/16 08:57 ب.ظ

سلام پرینتر رنگی اچ پی 940c دارم چراغی که عکس یه کاغذ با قطره همش چشمک میزنه و اصلا پرینت نمی گیره یعنی کاغذ هم نمیکشه

راهنمایی لطفا


0
0

ندا ایزدی

1396/08/22 02:32 ب.ظ

سخت افزار دستگاه ایراد دارد و باید جهت تعمیر به شرکت منتقل کنید.


1
0

مهسا نیازی

1396/08/21 03:26 ب.ظ

سلام

یک پرینتر مدل laser jet pro MFP M127fw مارک hp موجود است که بین چند کامپیوتر مشترک است از همه کامپیوتر ها در همه فرمت ها پرینت گرفته میشود ولی از یکی فقط در فرمت پی دی اف پرینت گرفته میشود و نمیتوان فایل ورد یا اکسل را پرینت گرفت

چه باید کرد؟

با سپاس


1
0

ندا ایزدی

1396/08/22 03:23 ب.ظ

ایراد مربوط به ویندوز می باشد و باید تعویض شود


0
0

امین

1396/08/22 10:18 ق.ظ

باعرض سلام وخسته نباشید

یه پرینتر تحت شبکه دارم که بدون مشکل کاره میکنه ولی وقتی اینترنت سیستمو از طریق vpn وصل میکنم دیگه پرینت نمیکنه در صورتی که ping سیستمی که پرینتر shar هست رو دارم نمیدونم مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنید تا مشکلم برطرف بشه


0
0

amin-yeksan

1396/08/24 12:00 ب.ظ

با عرض سلام

چندتا پرینتر تحت شبکه دارم که کاربرا ازشون استفاده می کنن بدون مشکل ولی مشکل از اونجا شروع میشه ک سیستم رو با استفاده از vpn به اینترنت وصل میکنم دیگه پرینت نمیگیره میشه یه راه حل برا رفع مشکل به من بگید


0
0

ندا ایزدی

1396/08/25 11:24 ق.ظ

اگر هنگامیکه به vpn متصل میشوید شبکه تغییر میکند یا رنج شبکه عوض میشود، این مشکل طبیعی است.

Gateway را بعد از اتصال به اینترنت چک کنید که با پرینتر یکی باشد


0
0

amin_yeksan

1396/08/29 01:12 ب.ظ

خیلی ممنونم از نظرتون

یعنی باید Gateway با ip سیستمی که پرینتر روشه یکی باشه درسته؟


0
0

ندا ایزدی

1396/08/30 03:43 ب.ظ

آی پی ها باید متفاوت باشد و Gateway باید یکی باشد


0
0

sam sam

1396/08/25 11:27 ق.ظ

با سلام_پرینتر من مدل hp laserjet p2035 هیچ الارمی روی پرینتر نشون داده نمی شود و مث همیشه چراغ سبزش روشن است اما پرینت نمی گیرد شر به کامپیوتر دیگر کردم بازم نگرفت.

لطفا راهنمایی کنید.


0
0

ندا ایزدی

1396/08/30 03:50 ب.ظ

تست داخلی دستگاه رو با نگه داشتن دکمه سبز رنگ بگیرید.

درصورت سالم بودن و گرفتن تست ایراد میتواند از برد اصلی باشد .

جهت اطمینان کابل و سیستم ها رو تعویض کنید


0
0

farhad

1396/08/26 02:43 ب.ظ

دستگاه کپی ریکو mp2014d گرفتم ولی با اینکه کارتریجشم فک کنم درست جا زدم کپی نمی گیره و برگه رو سفید بیرون میده مشکل چی میتونه باشه؟


0
0

مسلم

1396/09/01 10:13 ق.ظ

سلام

پرینتر من canon LBP2900 هست .هر چند وقت یبار پرینت نمیگیره حتما باید درایور رو پاک کنم و مجدد نصب کنم تا درست بشه ویندوز هم 10 هست.

باید چکار کرد؟؟

ممنون


0
0

ندا ایزدی

1396/09/08 04:16 ب.ظ

شاید ایراد از ویندوز باشد

در صورت امکان ویندوز را تعویض کنید و چون دستگاه قدیمی میباشد بهتر است ویندوز 7 نصب کنید


1
0

نادری

1396/09/01 12:55 ب.ظ

سلام من یه پرینتر چند کاره hp دارم الان که میخوام پرینت بگیرم سمت راست برگه رو پرینت نمیگیره.لطفا راهنمایی کنید ضروریه


0
0

ندا ایزدی

1396/09/08 04:11 ب.ظ

ابتدا از سایز کاغذ مطمئن شوید که در پرینتر و کامپیوتر درست انتخاب شده باشد(A4)

فایل های دیگر رو هم تست کنید شاید ایراد از فایل باشد


0
0

علی

1396/09/11 10:57 ق.ظ

سلام وقت بخیر من یک پرینتر رو از یک سیستم دیگه جدا کردم به این ترتیب که سیم و کابل پشت پرینتر رو درآوردم و پرینتر رو به یک سیستم دیگه وصل کردم اما وقتی پرینتر رو به همان سیستم اولیه وصل کردم دیگه کار نکرد و هر کاری میکنم پرینت نمیگیره لطفا راهنمای کنید که چه کاری باید انجام دهم


1
0

ندا ایزدی

1396/09/14 11:24 ق.ظ

احتمالا دستگاه شما از حالت پیش فرض خارج شده

در قسمت پرینتر ها چک کنید که پرینتر شما دارای تیک سبز و پر رنگ باشد


0
0

علی

1396/09/14 12:33 ب.ظ

سلام خسته نباشید

بله چک کردم تیک سبز و پر رنگ خورده


0
0

محسن

1396/09/13 03:38 ب.ظ

سلام.من hp laserjet 1025nw دارم.وقتی پرینت میفرستم یا نمیگیره الا یا حدود 15 دقیقه بعد میگیره.لطفا راهنمایی کنید


1
0

بناكار

1396/09/16 05:43 ب.ظ

با سلام

يك پرينتر 2055 دارم

هنگام پرينتر بعد از 20 برگ پرينت قطع مي‌شود و بعد از پرينت هر چه تعداد بيشتر از يك برگ ميدهم پرينت نميزند و بايد پرينتر خاموش و روشن كنم. علتش ؟


1
0

ندا ایزدی

1396/09/27 03:37 ب.ظ

ابتدا درایور را مجدد نصب کنید

کابل usb را تعویض کنید

روی سیستم دیگری تست کنید


0
0

علی سلحشور

1396/09/22 04:50 ب.ظ

با تشکر از شما

حقیقتا از try 1 تنظیم روی حالت any می باشد و کاغذ از خشاب پایین پرینت می گیرد و اگه try1 را حالت a5 کنم پرینت می گیرد ولی a4 نه.چه حالت ست کنم که از خشاب ا هم سایز a5 و a4بگیرد و هر بار اوکی روی منو را جهت پرینت فشار ندهم.سپاس


0
0

ندا ایزدی

1396/10/04 03:28 ب.ظ

لطفا مدل دستگاه را قید کنید

کاست را روی سایز مشخصی تنظیم کنید(A4)

دستی را هم روی Any تنظیم کنید

درایور را هم چک کنید که سورس کاغذ روی اتوماتیک باشد


0
0

میلاد م

1396/09/25 06:45 ب.ظ

از سیستم دستور داده میشه به چاپگر روشنم میشه چرا چاپ نمیکنه دلیله این مشکل چیه؟؟؟؟


2
0

مرتضی

1396/09/28 10:26 ق.ظ

سلام .مدل دستگاهhplaserjetprom12wعکسها را میتونم پرینت بگیرم ولی فایلها و پی دی اف رونمیتونم


1
0

ندا ایزدی

1396/10/06 04:02 ب.ظ

نرم افزار pdf را تعویض کنید یا بروز رسانی کنید


0
0

مسعود

1396/10/07 11:52 ب.ظ

سلام

ممنون میشم کمکم کنید...

پرینتر اپسون مدل t50 دارم که نمیدونم چرا لیبل نمیزنه، قبلا خوب کار میکرد ولی الان وقتی سینی رو جابجا میکنم و میارم بلا، عکس العمل نشون میده و هد هم میاد بالاتر، ولی وقتی سی دی رو میزارم روی سینی مخصوصش ومیزارم داخل دستگاه و فرمان چرینت رو صادر میکنم، سینی رو میده بیرون!

قبلا مشکلی نداشتم ولی جدیدا اینجوری شده. وقتی تو این حالت قرار میگیره هد برمیگرده سر جای خودش و دستگاه اعلام میکنه که سی دی رو برای عملیات وارد دستگاه کنم، متاسفانه فکر میکنم که پرینتر نمیتونه تشخیص بده که الان سی دی داخلش هست و باید کار کنه. ممنون میشم کمک کنید...


0
0

ندا ایزدی

1396/10/11 04:06 ب.ظ

احتمال زیاد سنسور دستگاه معیوب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد


0
0

مسعود

1396/10/14 12:59 ق.ظ

ممنون

منظورتون از سنسور دستگاه چیه؟

اگه همونه که رنگش سفیده و سمت راست هست ، اونم عوض کردم ولی نشد. در ضمن فکر میکنم اگر ایراد داشت به محض جابجایی سینی اصلی از قسمت پایین به بالا عکس العملی نشون نمیداد، ولی خب نشون میده ینی هد میاد بالاتر.


1
1

ندا ایزدی

1396/10/16 03:56 ب.ظ

دستگاه جهت بررسی باید به شرکت منتقل شود.


0
0

مسعود

1396/10/22 01:37 ق.ظ

شرکت کجاست؟ ما شیراز هستیم!


0
0

ریحانه

1396/10/15 09:28 ب.ظ

با سلام و وقت بخیر

دستگاه پرینتر من چراغ روشن و خاموشش در حال چشمک زدن هست و ثابت نمیشه و چراغ کاغذش روشن و نارنجی هست

ودستور پرینت رو اجرا نمی کنه مگر اینکه رو دکمه کاغذ بزنم و عکس تکراری چاپ میکنه

لطفا راهنمایی کنین


0
0

احسان

1396/10/19 10:51 ق.ظ

سلام وقتتون بخیر

این کارایی که گفتید انجام دادیم ولی بازم قادر به گرفتن پرینت نیستیم.. روی صفحه پرینتر ارور supply memory warning نشون میده.. ممنون میشیم راهنمایی کنید.. با تشکر


0
0

ندا ایزدی

1396/10/26 04:25 ب.ظ

ارور گفته شده مربوط به چیپ کارتریج است در صورت امکان کارتریج را تعویض کنید یا چیپ آن را تعویض کنید


0
0

با سلام

1396/10/23 11:35 ق.ظ

ببخشید من پرنتر hpدارم مدل laserjet pro mfp m127wتا حالا خوب کار می کرد امروز که کابل را به لپ تاپ زدم اصلا وصل نمیشه

به نظر شما مشکل از کابل هست یا چیز دیگه؟

اما ماوس را که به همون پورت میزنم کارمیکنه فکر کنم اشکال از پورت یو اس بی نباشه.


0
0

ندا ایزدی

1396/10/26 04:20 ب.ظ

درصورت امکان با سیستم دیگری نیز تست کنید

اگر فرقی نکرد کابل usb را تعویض کنید

شما هم می توانید درباره این محتوا نظر بدهید.

نام:
ایمیل:
نظر:
ثبت نظر
 
شعار رسالت فالنیک (ایران اچ پی) :خلق تجربه‌های لذتبخش برای مشتریان سرتاسر دنیا با انسان‌هایی نوآور و چابک
 
با ما همراه باشيد